Amazing Stalker{s} Gadis Gila Lensaa


NIKON GIVEAWAY by Ieqah Blog Gajah
Khamis, 7 Jun 2012 | 11:02:00 PG | 5 Cute Peeos


Photobucket

Nak Join Click Pada Banner Yang Cun Di Atas.


Syarat-Syarat Penyertaan :
  • Buat Satu Post bertajuk 
  • NIKON GIVEAWAY by Ieqah Blog Gajah.
  • Letak Banner GA ni di dalam entri dan terus LINK kan ke Entri Penganjur Giveaway.
  • Entri 
  • Saya Join Nikon Giveaway By Ieqah Blog Gajah kerana _________________________________________ (taip lah sebanyak mana yang nak) dan kalau kowunk nak tepek gambar kowunk bersama CAMERA NIKON pun takda hal.
  • Boley
  • Follow Blog Ieqah untuk New Update.Da siap?Tinggalkan Link Entry anda di blog Ieqah.Nak Tag kengkawan pown boley taknak pown x perw.
  • Giveaway ini bermula dari 6/6/2012 sehingga akhir bulan Jun 20.6.2012.Jemput Join Ramai-ramai.

Entri Saya :

Saya join Nikon Giveaway By Ieqah Blog Gajah kerana,sebab yang pertama adalah :

1)  Saya sebenarnya amat meminati bidang photography.Memang dah jadi impian saya untuk memiliki sebuah camera NIKON DLSR tak kisah lah mini kerw tdak.Saya sebenarnya kecewa sebab sebelum niew saya telah memasuki kelab fotografi di sekolah dan cikgu telah memberi setiap kumpulan satu assignment untuk dilaksanakan dalam asa 1 jam 30 minit.Dan kumpulan saya mendapat assignment yang bertemakan pergerakan.memang assignment kami agak mencabarkan dan sedikit susah tapi kami berjaya melakukannya juga walaupown gambar nya tidak seberapa.Contoh gambar yang diambil dengan CAMERA NIKON DLSR :


Ini adalh hasil tangkapan gambar oleh salah seorang ahli kumpulan saya.


Ini adalh hasil tangkapan gambar oleh salah seorang ahli kumpulan saya.


Ini adalh hasil tangkapan gambar oleh saya sendiri.


Ini adalh hasil tangkapan gambar oleh saya sendiri.


Ini adalh hasil tangkapan gambar oleh salah seorang ahli kumpulan saya.


Ini adalh hasil tangkapan gambar oleh salah seorang ahli kumpulan saya.

Semua gambar di atas diambil menggunakan CAMERA NIKON DLSR milik sekolah saya.Saya sangat sedih dan kecewa kerana saya tidak terpilih untuk emmasuki kelab tersebut kerana cikgu hanya mhukan 8 orang daripada 20 orang itu.Bayangkan berapa ramai yang tidak terpilih.Walau apa pun saya hendak menebus balik rasa kesedihan itu dengan memiliki camera NIKON DLSR saya sendiri.Saya memang terpikir untuk membeli sendiri tetapi kekurangan bajet nak buat macam mana kan.Lagi pown skolah pown belom habis nak cari duit sebanyak RM 5,000 untuk beli Camera tuwh kat mana.

Sebab yang kedua :

2) Sebenarnya saya berminat dengan bidang fotografi,gambar-gambar semua ni dah hampir 3 tahun.Tapi yang paling saya minat ialah mengambil gambar dan mengedit gambar tersebut mengikut kesesuaian.Memang agak sukar untuk mengambil gambar yang cantik,cerah dan jelas tanpa sebarang edit kerana untuk mendapatkan gambar yang cantik kita memerlukan pengetahuan dan kepakaran.Saya sendiri pown masih belom expert tetapi setakat apa yg saya pelajari ialah dengan menggunakan Camera Nikon DLSR gambar yang kita tangkap akan menjadi lebih cantik dan jelas jika diambil dari sudut yang betul dan pastikan cahaya flash tidak terlalu gelap dan tidak terlalu terang.Sekali tengok kamera niew macam susah untuk digunakan betol tak?Cara untuk memegang kamera pown harus dipelajari dengan betol takot tersalah pegang nanty jatuh rosak plax kamera tuwh.Dah bazir duit plax nanty.

Keyhlah sampai situ jerwlh entry Aznie nanty klaw wat lebih panjang tak larat plax akak Ieqah nak baca hihihi.....
Harap-haraplah dapat MINI DLSR NIKON PENDRIVE 8GB tuwh.Wish Me Luck Guys.Klaw Aznie dpat mesTy gembira tak terkira lah.

Okeyh sebagai penutup entri niew Aznie nak tag 5 ornag blogger chumill lagi cun.




















Older Post | Newer Post
Disclaimer

::WARNING::
Copycats Are Not Allowed Here!If You Are One Of Them Please Make Yourself Comfortable To Get Lost Keyh!
Facebook||Twitter


Navigation

Stories Lovies Owner Stuffs


Mood : Assalamualaikum,Selamat Membaca ^_^

Walkie Talkie

★ Use URL Blogger
★ Don't Use Harsh WORDS

.
Contest/GA/Segmen

Jom Join Ramai-Ramai.Rugi kalau tak Join , Hadiah Menarik Menanti Anda.


Pujaan Hati


Round Of Applause

All Right Reserved By Me!Tell Me If I'm Using your stuffs but doesn't Credit to your name.